Reklamacija uređaja

Podnesi online zahtev za reklamaciju uređaja

Ukoliko dođe do kvara ili smetnji u radu na tvom uređaju potrebno je da popuniš i pošalješ nam online zahtev za reklamaciju.
Organizovaćemo kurira koji dolazi na tvoju adresu i tom prilikom dobijaš zamenski uređaj koji možeš koristiti za vreme trajanja servisa. Potrebno je da pripremiš SIM karticu za prebacivanje u zamenski uređaj.

Popuni zahtev

Ime i prezime
Ulica i broj
Grad
Poštanski broj
Kontakt telefon
Broj telefona za koji je vezan uređaj
IMEI
IMEI broj mobilnog telefona možeš da saznaš pozivom kratkog koda *#06#.
Opis kvara
Opiši kvar na uređaju što detaljnije kako bi ubrzali utvrđivanje nepravilnosti u radu i odgovor na reklamaciju
Vizuelno stanje uređaja koji se šalje na servis
Navedi oštećenja uređaja i gde se ona nalaze. Ovlašćeni servisni centar će po prijemu uređaja posebnom dijagnostičkom opremom dodatno utvrditi celokupno stanje uređaja.
Da li se uz uređaj šalje još nešto ukoliko to kvar zahteva (punjač, SIM)?
Da li je potreban zamenski uređaj?
Da li je uređaj osiguran?
Napomena
Submit