KAKO POMOĆI MAJKAMA DA BALANSIRAJU POSLOVNI I PORODIČNI ŽIVOT?

 

Na panel diskusiji „Mamatine“, govornice su istakle najveće izazove sa kojima se majke susreću kada uz porodicu neguju i karijeru, kao i ulozi poslodavaca u tome

 

 

Beograd, 1. mart 2019. godine - U cilju poboljšanja položaja roditelja u društvu, neophodna je primena moderne prakse među poslodavacima u Srbiji, koja podrazumeva prilagođavanje zaposlenima i njihovim potrebama, tako da imaju optimalan balans između privatnog i poslovnog života. Takva promena organizacije kompanija ujedno je i ključan preduslov za konkretnu podršku ženama i porodiljama koje žele da grade svoje karijere, pored toga što su se ostvarile i u ulozi majke, zaključak je na juče održanoj panel diskusiji „Mamatine“.

 

Brzina modernog poslovanja, ali i samog života, konstantno nameće nove izazove roditeljima u usklađivanju obaveza na poslu i kod kuće. U najdelikatnijoj situaciji su majke, kojima je u potpuno novim okolnostima nakon porođaja potrebno razumevanje poslodavca za sve ono što sa sobom donosi njena nova, najvažnija životna uloga.

 

„Naše društvo treba da uradi mnogo da se žena ne oseća izlolovano kad postane mama. Osim što poslodavci treba da shvate koliko je važan zadovoljan zaposleni, potreban je sistem koji funkcioniše i jasno reguliše primenu zakona“, istakla je Jovana Ružičić ispred Centra za mame, dodavši da su se mnoge preduzetnice opredelile za sopstveni biznis baš iz razloga što nisu imale podršku svog poslodavca kada su želele da se ostvare kao majke.

 

Važnost profesionalnog i odgovornog pristupa prema svojim zaposlenima prepoznala je kompanija Vip mobile, koja je u poslednje dve godine prilagođavala svoju organizacionu strukuru shodno potrebama zaposlenih. Time je najmlađi operater u Srbiji zavredio prestižni Family Friendly Enterprise sertifikat za porodično odgovorno poslovanje i postavio izuzetan primer na našem tržištu.

 

„Uspeh jedne kompanije bez zadovoljnih zaposlenih ne postoji. Želimo da im omogućimo fleksibilno radno vreme i slobodne dane roditeljima tokom privikavanja na vrtić njihovih mališana, a kako bi majkama period nakon porodiljskog odsustva bio što manje stresan po njih, ali i celu porodicu, omogućen im je period prilagođavanja uz skraćeno radno vreme bez uticaja na iznos zarade. Podrška porodici je ono što istinski primenjujemo u Vipu, kao i prema našim korisnicima,“ istakla je glavna direktorka za tržište u Vipu, Branka Pudrlja Durbaba.

 

Ispred sektora ljudskih resursa ove kompanije, rukovoditeljka Natalija Pešić posebno je istakla značaj poštovanja slobodnog vremena, uz obraćanje pažnje na zdravlje i smanjenje stresa zaposlenih, koji zajednički utiču na negovanje porodičnih vrednosti i srećniji život. U tom smislu je krucijalna dobra organizacija i svim majkama koje se otisnu u preduzetničke vode, istakla je  Stela Karl Ćosić ispred MotivTim-a.

 

Govornice panel diskusije, koju je organizovala kompanija Vip mobile, saglasne su da ukoliko zaista želimo da porodica bude stub našeg društva, moramo da osnažimo žene tako da njihova odluka da postanu majke ne isključuje ostvarivanje ambicija u karijeri.

 

 

Vip mobile

 

Vip mobile je najmlađi mobilni operater u Srbiji koji postavlja nove standarde na tržištu telekomunikacija. Zahvaljujući najsavremenijoj mrežnoj infrastrukturi, Vip korisnicima nudi širok raspon usluga iz domena mobilne komunikacije, kao i digitalnih, data i IT rešenja.  Vip zapošljava više od 1.000 stručnjaka sa ciljem da pruži najbolje korisničko iskustvo za 2,2 miliona korisnika. U 2018. godini kompanija je ostvarila udeo na tržištu od 24% i prihode od 249 miliona evra. Svojim odgovornim poslovanjem Vip je prepoznat kao pouzdan partner i incijator brojnih pozitivnih promena u društvu, kao i u oblasti zaštite životne sredine. Sa do sada uloženih više od milijardu evra kompanija predstavlja najveću grinfild investiciju u Srbiji. Vip je i prva Family Friendly kompanija u Srbiji.

 

Vip mobile je član A1 Telekom Austrija Grupe, vodećeg pružaoca digitalnih i komunikacionih usluga u regionu Centralne i Istočne Evrope sa 21 milion korisnika u sedam zemalja, prihodima od 4.5 milijarde evra u 2018. godini i više od 18.700 zaposlenih. Grupa je evropska jedinica kompanije América Móvil, trećeg po veličini provajdera telekomunikacionih usluga na svetu.

 Za više informacija posetite www.vipmobile.rs i www.A1.group

Nazad