Close
Close modal
Close

Šta da radim kada je mom uređaju iz Vip ponude potreban servis?

Ukoliko je vašem uređaju iz Vip ponude potreban servis, potrebno je da nam dostavite svoj uređaj i zato je najbolje

 

Check mark da se javite dodeljenom predstavniku prodaje Vipa ili
Check mark pozovete Korisniči servis na 0601230.

 

 

Uređaj dostavljamo ovlašćenom servisnom centru, gde će biti obavljena dijagnostika.

 

Check mark Ako je uređaj u roku saobraznosti i do kvara je došlo usled njegovog redovnog i standardnog korišćenja, popravka je besplatna.
Check mark Ako servisni centar utvrdi da kvar nije pokriven saobraznošću, kontaktiraćemo vas i obavestiti o ceni popravke.

 

Obezbedićemo vam zamenski uređaj u zavisnosti od raspoloživosti na prodajnom mestu i USB modem, ako je reč o laptop računaru.

Ukoliko je reklamacija usvojena, zakonom predviđen rok za popravku je 30 dana.

 

 

Status servisa

 

Dok je uređaj u servisu, možete koristiti besplatnu aplikaciju Status servisa uz koju ćete, u bilo kom trenutku moći da proverite kako napreduje popravka. Za proveru statusa popravke, potrebno je da unesete:

Check mark IMEI broj uređaja i
Check mark poslednje četiri cifre kontakt telefona iz vašeg zahteva za slanje uređaja na popravku.

 

IMEI broj uređaja iz Vip ponude je napisan na kutiji uređaja, saobraznom listu, korisničkom ugovoru i ispod baterije (u slučaju da uređaj nema integrisanu bateriju). IMEI broj mobilnog telefona možete da saznate pozivom kratkog koda *#06#.

 

Preporučujemo da napravite kopiju svih podataka i na taj način ih sačuvate za dalju upotrebu, jer će tokom servisa biti neophodno da se podaci sa uređaja izbrišu. Neophodno je da uklonite sve lozinke na samom uređaju, kako bi serviser mogao da dijagnostikuje kvar, jer će u suprotnom, uređaj biti vraćen neservisiran.