Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu

Kako da proverim trenutno stanje na Vip postpaid računu?

Proveru stanja na svom računu možeš obaviti putem Moj Vip aplikacije i servisa na web sajtu ili slanjem besplatne poruke.

Saznaj više Saznaj vise

Kako i gde mogu da vidim listing za tekući ili prošli obračunski period?

Listing predstavlja detaljan spisak svih mobilnih usluga koje su korišćene u okviru jednog obračunskog perioda...

Saznaj više Saznaj vise

Šta da radim kada nisam u mogućnosti da platim račun na vreme?

Ukoliko nisi u mogućnosti da platiš račun u predviđenom roku, Vip ti omogućava da odložiš rok za plaćanje računa. Zahtev za odlaganje možeš podneti putem Moj Vip aplikacije ili servisa na web sajtu, slanjem besplatne poruke ili pozivom govornog automata.

Saznaj više Saznaj vise

Kada mogu najbrže da uključim broj nakon što platim račun?

Ukoliko platiš svoj postpaid računa na Vip prodajnom mestu ili putem Vip Online plaćanja, usluge će ti biti omogućene odmah. Ukoliko uplatiš račun u banci, pošti ili koristeći online plaćanje, potrebno je da nas obavestiš o uplati pozivom govornog automata ili slanjem emaila i usluga će ti biti omogućena.

Saznaj više Saznaj vise

Kada mogu najranije da obnovim Vip postpaid ugovor?

Ukoliko si korisnik NEO, Sigurica, Klasik tarifa i Intarife, ugovor možeš da obnoviš najranije tri meseca pre isteka aktuelne ugovorne obaveze bez naknade, odnosno šest meseci pre isteka ugovorne obaveze uz plaćanje naknade za prevremenu obnovu.

Saznaj više Saznaj vise