Close
Close modal
Close
Uređaji

Želiš
novi uređaj?

Bilo da ti je potreban uređaj uz novi broj ili želiš da obnoviš ugovor, najnovija ponuda uređaja je tu.


Započni kupovinu
Vip Plus

Nagrađujemo vernost

Brinemo o svojim korisnicima i zato smo spremili brojne pogodnosti za verne postpaid i aktivne prepaid korisnike.


Saznaj više
Uređaji

Izdvojili smo za vas

Vaš sledeći telefon treba da bude naša najbolja ponuda! Pogledajte šta smo Vam pripremili.

Biznis internet

Potreban vam je internet?

Bilo da ste već Vip korisnik ili želite da to budete, kontaktirajte nas kako bismo napravili najbolju ponudu za vas.

O nama

Donosimo promene

Prešli smo dug put, a tek smo počeli da se zagrevamo.

Podrška zajednici

Brinemo o našoj sredini

Fokus našeg društveno odgovornog poslovanja je na brizi i očuvanju životne sredine i upotrebi najnovijih tehnologija u svrhu činjenja dobra.

Shopping cart
Započni kupovinu

Šta da radim kada je mom uređaju iz Vip ponude potreban servis?

Ukoliko je tvom uređaju iz Vip ponude potreban servis, dođi na Vip prodajno mesto i donesi nam:


Check mark uređaj, ako je reč o laptop računaru, potrebno je da dostaviš i USB modem,
Check mark saobrazni list i
Check mark fiskalni račun.

 

 

Uređaj dostavljamo ovlašćenom servisnom centru, gde će biti obavljena dijagnostika.


Check mark Ako je uređaj u roku saobraznosti i do kvara je došlo usled njegovog redovnog i standardnog korišćenja, popravka je besplatna.
Check mark Ako servisni centar utvrdi da kvar nije pokriven saobraznošću, kontaktiraćemo te i obavestiti o ceni popravke.

 

 

Ako si postpaid korisnik obezbedićemo ti zamenski uređaj u zavisnosti od raspoloživosti na prodajnom mestu i USB modem, ako je reč o laptop računaru.

Ukoliko je reklamacija usvojena, zakonom predviđen rok za popravku je 30 dana.

 

Status servisa

 

O statusu servisa tvog uređaja obavestićemo te SMS-om. Dok je uređaj u servisu, možeš koristiti besplatnu aplikaciju Status servisa uz koju ćeš, u bilo kom trenutku moći da proveriš kako napreduje popravka. Za proveru statusa popravke, potrebno je da uneseš:


Check mark IMEI broj tvog uređaja i
Check mark poslednje četiri cifre kontakt telefona iz tvog zahtevu za slanje uređaja u servis.

 

 

Napomena: Preporučujemo ti da napraviš kopiju svih podataka i na taj način ih sačuvaš za dalju upotrebu, jer će tokom servisa biti neophodno da se podaci sa uređaja izbrišu. Neophodno je da ukloniš sve lozinke na samom uređaju, kako bi serviser mogao da dijagnostikuje kvar.