Šta da radim kada je mom uređaju iz Vip ponude potreban servis?
Ukoliko je tvom uređaju iz Vip ponude potreban servis, dođi na Vip prodajno mesto i donesi nam:
Uređaj dostavljamo ovlašćenom servisnom centru, gde će biti obavljena dijagnostika.
Ako si postpaid korisnik obezbedićemo ti zamenski uređaj u zavisnosti od raspoloživosti na prodajnom mestu i USB modem, ako je reč o laptop računaru.
Ukoliko je reklamacija usvojena, zakonom predviđen rok za popravku je 30 dana.
Status servisa
O statusu servisa tvog uređaja obavestićemo te SMS-om. Dok je uređaj u servisu, možeš koristiti besplatnu aplikaciju Status servisa uz koju ćeš, u bilo kom trenutku moći da proveriš kako napreduje popravka. Za proveru statusa popravke, potrebno je da uneseš:
Napomena: Preporučujemo ti da napraviš kopiju svih podataka i na taj način ih sačuvaš za dalju upotrebu, jer će tokom servisa biti neophodno da se podaci sa uređaja izbrišu. Neophodno je da ukloniš sve lozinke na samom uređaju, kako bi serviser mogao da dijagnostikuje kvar.