Close
Close modal
Close
Uređaji

Želiš
novi uređaj?

Bilo da ti je potreban uređaj uz novi broj ili želiš da obnoviš ugovor, najnovija ponuda uređaja je tu.


Započni kupovinu
Vip Plus

Nagrađujemo vernost

Brinemo o svojim korisnicima i zato smo spremili brojne pogodnosti za verne postpaid i aktivne prepaid korisnike.


Saznaj više
Uređaji

Izdvojili smo za vas

Vaš sledeći telefon treba da bude naša najbolja ponuda! Pogledajte šta smo Vam pripremili.

Biznis internet

Potreban vam je internet?

Bilo da ste već Vip korisnik ili želite da to budete, kontaktirajte nas kako bismo napravili najbolju ponudu za vas.

O nama

Donosimo promene

Prešli smo dug put, a tek smo počeli da se zagrevamo.

Podrška zajednici

Brinemo o našoj sredini

Fokus našeg društveno odgovornog poslovanja je na brizi i očuvanju životne sredine i upotrebi najnovijih tehnologija u svrhu činjenja dobra.

Shopping cart
Započni kupovinu

Šta da radim kada nisam u mogućnosti da platim račun na vreme?

Ukoliko nisi u mogućnosti da platiš račun u predviđenom roku, Vip ti omogućava da odložiš rok za plaćanje računa.

 

 

Zahtev za odlaganje možeš podneti nakon kreiranog računa, a pre obustave odlaznog saobraćaja:


Check mark putem moj Vip aplikacije,
Check mark putem Moj Vip servisa na adresi vipmobile.rs/mojvip,
Check mark slanjem besplatne poruke sa tekstom DA na broj 1252 ili
Check mark pozivom govornog automata na 060 1234 i izborom opcije 2.

 

 

Uslugu odlaganja roka za plaćanje nije moguće koristiti ukoliko je


Check mark na broju suspendovan odlazni saobraćaj,
Check mark već postoji zahtev za odlaganje roka za plaćanje ili
Check mark u prethodnom mesecu nisu ispoštovani uslovi korišćenja usluge.