Dobro došli u Vip - mesto gde rade cool ljudi
koji stvaraju neke druge priče.

Ko su zapravo ljudi iz druge priče?

Prepoznatljivi smo po neposrednosti u komunikaciji, transparentnosti, otvorenosti i predusretljivosti. Više od 1000 nas, obeleženih Vipovim bojama, čini da svakog dana budemo bolji nego što smo bili juče.

Dok komuniciramo u pokretu, istovremeno unapređujemo naše proizvode i usluge, trudeći se da uvek budemo u koraku sa svetskim promenama i trendovima.

Kroz naše zajedničke trenutke, trudimo se da svaki dan učinimo vrednim sećanja, pa iako puno radimo i stvaramo, uvek se pronađe dovoljno vremena i za predah i smeh do suza ☺.

Šta nas čini drugom pričom?

Posebni smo zbog nas koji činimo Vip. U jedinstvenoj kulturi u kojoj se svaki pojedinac oseća kao važan član tima, stvaramo okruženje koje podstiče rast i razvoj svakog od upisanih na naše Vip porodično stablo. Kako se članovima porodice veruje, tako i mi imamo potpuno poverenje u naše zaposlene, sa kojima iz dana u dan, u svim aspektima poslovanja, stvaramo neke druge priče.

 

Brinemo o našim internim i eksternim korisnicima, razmenjujemo ideje, proširujemo znanje i timskim radom dolazimo do inovativnih rešenja pri čemu se istinski posvećujemo poslu. Sa izazovima i poteškoćama borimo se preduzimljivošću, radoznalošću i fleksibilnošću.

Za granice, zadršku u komunikaciji i oklevanje, nema mesta u našem kolektivu, jer mi ne prepuštamo stvari slučaju, ne odustajemo i ne održavamo status quo.

Iz ovih razloga,

U naš tim pozivamo stručnjake koji teže izvrsnosti, donose duh internog preduzetništva i pričaju druge priče! Ukoliko vas privlači rad u timu koji se uvek trudi da pomera granice i kreira okruženje gde se rađaju nove ideje, prijavite se za neku

Naziv pozicije Datum isteka konkursa
Call Center Agent 31.12.2017.
SAP Expert (for Sales and Distribution Module) 04.04.2017.

Radno okruženje smo prilagodili sopstvenim potrebama i to na način da budemo dostupni jedni drugima, da nam bude udobno i da negujemo balans između privatnog i poslovnog života. Upravo zbog toga, Vipovcima je na raspolaganju „Flexibile & Mobile” model radnog vremena, po kome na posao dolazimo između 7h i 10h i u zavisnosti od dolaska, ostajemo do 15h ili 18h. Takođe, jedan dan u mesecu imamo mogućnost da radimo i van sedišta kompanije. Na ovaj način bolje balansiramo privatne i poslovne obaveze što nam je veoma važno!

Radoznali smo i stalno učimo

U modernom poslovanju različite mogućnosti za razvoj zaposlenih su značajna kompetetivna prednost. Stoga mi, pored formalnih treninga i posećivanja eksternih konferencija i sajmova dosta ulažemo u interni razvoj zaposlenih. Ove godine kreirali smo poseban program za razvoj menadžera svih nivoa - „Leadership Journey” koji predstavlja kratke i efikasne radionice tokom cele godine usmerene na razmenu znanja i razvijanje liderskih veština naših menadžera. Sam „Leadership Journey” koncept doveo je do dodatnih internih razmena znanja i iskustava između mlađih i iskusnijih kolega - i još boljeg povezivanja kolega na svim nivoima. Osim toga, za naše menadžere organizujemo i „coaching” sesije - sa internim i eksternim „coachevima”. Programi rotacije posla i uvida u radno mesto, kao koncepti su takođe veoma zastupljeni i svaki zaposleni ima priliku da se upozna sa radom drugog kolege, da uči i razvija nove veštine i znanja. Kao deo Telekom Austrija Grupe imamo priliku da se dodatno usavršavamo i stičemo internacionalno iskustvo kroz TAG poslovnu školu, program razmene i učestvovanje na različitim internacionalnim projektima.

TAG vodeći principi

Kao deo Telekom Austria Grupe, delimo zajedničke principe i vrednosti koje nam pomažu da budemo efikasniji u ostvarivanju naših ciljeva. Slogan koji govori o pravcu u kome se razvijamo je „Empowering digital lifestyle”, a u kratkom filmu možete videti i kako nam poverenje, timski rad i agilnost pomažu na putu razvoja.