Važne informacije za korisnike
povodom pojave Korona virusa (COVID-19)

Kao odgovorna kompanija, preduzimamo sve potrebne mere kako bismo zaštitili zdravlje i bezbednost naših zaposlenih i njihovih porodica, kao i naših korisnika i poslovnih partnera.

Svesni smo da je u vanrednim okolnostima bitnije nego ikad biti u kontaktu sa svojim prijateljima, porodicom i biti informisan, zbog čega su naše snage usmerene na to da korisnicima obezbedimo sve neophodne usluge.

Sve naše poslovne aktivnosti obavljamo u skladu sa svim preventivnim merama zaštite od širenja virusa i vanrednim stanjem koje je Vlada Republike Srbije uvela, a posebno formiran tim naših kolega konstantno prati razvoj situacije. Preduzeli smo i dodatne preventivne mere kako bismo osigurali da, čak i u slučaju kontinuiranog širenja virusa, svi procesi u kompaniji, koji su ključni za korisnike, nesmetano funkcionišu.

Zato i putem Vip mreže apelujemo #OstaniKodKuće. Osigurali smo ti da sve možeš da obaviš online i da se tvoja komunikacija obavlja u potpunosti nesmetano.

Na ovoj stranici možeš pronaći sve važne informacije i preporuke u vezi sa našim uslugama, mrežom i merama koje svakodnevno primenjujemo.

Stojimo ti na raspolaganju za svaku pomoć i podršku.


U svakom trenutku nas možeš kontaktirati putem Vip korisničkog servisa na broj 060/1234, kao i putem sajta i naših društvenih mreža.

Briga o zaposlenima

Kao deo preventivnih mera, već pri širenju virusa u Evropi, Vip mobile je uveo rad od kuće, smanjenje putovanja u inostranstvo, kao i dezinfekciona sredstva za radna mesta, zaštitu i uputstva kako mogu koristiti sve to, kako bi imali siguran rad. Sastanci se održavaju putem video konferencija, telefonski ili kroz bilo koji drugi alternativni kanal.

Naš krizni tim se svakodnevno sastaje i procenjuje situaciju na osnovu koje preduzima preventivne mere kako bi se obezbedilo da, u slučaju daljeg širenja virusa, zaposleni budu adekvatno zaštićeni, a u isto vreme obezbeđen kontinuitet našeg poslovanja.

Briga o korisnicima

Znamo koliko je u ovakvoj situaciji važno biti dostupan i u kontaktu sa svima, zato smo svim našim korisnicima omogućili besplatno korišćenje Viber-a , Facebook-a, Facebook Messenger-a i WhatsApp-a putem Net za Chat tarifnog dodatka.

Većinu aktivnosti, kao što su slanje kredita sa postpaid računa na prepaid broj, dopuna kredita ili provera stanja računa, možete jednostavno obaviti on line, bez odlaska na prodajno mesto.

U ovom periodu posebno je važno i da ostanete u toku sa poslovnim aktivnostima, zato smo vam omogućili efikasno organizovanje sastanaka putem Eyeson video konferencije bez naplate do kraja juna 2020. godine.

Svim Vip korisnicima omogućeno je besplatno praćenje sajtova RTS Planeta, COVID-19, besplatno pozivanje brojeva telefona epidemioloških službi 064/89 45 235 i 011 26 84 566 kao i pozivanje Nacionalnog kontakt centra Covid 19 na 19819 i 19920.

Radno vreme i preventivne mere u Vip centrima

Kako bismo bili na raspolaganju našim korisnicima, Vip mobile centri će biti otvoreni i tokom vanrednog stanja u skraćenom radnom vremenu od 9.00 do 15.00 časova, uključujući i tržne centre Borča i Kapitol park Rakovica. Vip centar u Valjevu će, poštujući odluku grada o skraćenom radnom vremenu svih objekata, biti otvoren od 9.00 do 12.00 časova.

Sprovedene mere predostrožnosti podrazumevaju ograničen broj korisnika koji se nalazi u Vip centru u isto vreme. Svaki zaposleni je na usluzi po jednom korisniku, što znači da primamo samo onoliko korisnika istovremeno koliko ima zaposlenih na datom prodajnom mestu.

Paketi za prevenciju širenja korona virusa, koji uključuju i zaštitne maske i rukavice su dostavljeni svim Vip centrima.

Osim rada prodajnih mesta, osigurali smo i da sve usluge našim korisnicima budu dostupne putem drugih kanala komunikacije.

Vip mobile mreža

Zahvaljujući jakoj i stabilnoj mreži, upotreba svih naših servisa i usluga se odvija neometano. Usled novih okolnosti zabeležen je značajan rast govornog saobraćaja, zbog čega naši timovi za održavanje mreže na dnevnom nivou prate rad i opterećenje mreže, kako bismo na vreme predupredili sve moguće poteškoće i omogućili korisnicima da u svakom trenutku budu u kontaktu sa najbližima i u toku sa dešavanjima.