Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Obaveštenja za korisnike

Obaveštenje o izmeni Opštih uslova

 

05.04.2024.

 

Dana 07.05.2024. godine stupaju na snagu novi Opšti uslovi A1 Srbija d.o.o. Pretplatnici neće imati pravo na raskid Pretplatničkog ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, jer su izmene Opštih uslova posledica usaglašavanja poslovanja A1 Srbija sa novim zakonskim obavezama.

Za više detalja, preuzmite obaveštenje ovde.

Obaveštenje o uslovima korišćenja A1 Xplore Music by Deezer usluge uz postpaid tarifne pakete A1 Srbija doo Beograd

 

01.03.2024.

 

Počev od 01.03.2024. tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.

Za korisnike koji su aktivirali postpaid tarifne pakete u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak do 29.02.2024., korišćenje tarifnog dodatka u okviru postpaid tarifnog paketa dostupno je 12 ili 24 meseca, od trenutka aktivacije A1 Xplore Music by Deezer Premium dodatka u skladu sa pretplatničkim ugovorom, a najduže do 28.2.2026.

Za sve nove korisnike koji od 01.03.2024. aktiviraju postpaid tarifne pakete Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak 12 ili 24 meseca u skladu sa pretplatničkm ugovorom, skraćuje se mogući period za aktivaciju A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifnog dodatka kroz Moj A1 aplikaciju i web selfcare, sa 3 meseca na 1 mesec računajući od dana aktivacije tarifnog paketa Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum.

Obaveštenje o promeni cena tarifnih paketa za fizička lica A1 Srbija doo Beograd

 

29.02.2024.

 

Cene jednog dela naših usluga namenjenih pretplatnicima na tarifnim paketima za fizička lica biće korigovane. Ovu odluku donosimo kao krajnju meru usled intenzivnog inflatornog pritiska i povećanja svih troškova poslovanja.

- Nove cene mesečnih pretplata važiće od 1. aprila 2024. godine i biće više za 10% od trenutnih. Izmenjeni cenovnici nalaze se ovde.

- Za sve pretplatnike koji su zaključili ugovor od 1. decembra 2023. godine za NEO24, uslovi ostaju nepromenjeni.

- Pretplatnici koji nisu saglasni sa novom cenom, imaju pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom zaključno sa 30. martom 2024. godine (u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama).


Više o promeni cena
Netflix je stigao u A1

 

01.03.2024.

 

Netflix platforma za gledanje filmova i serija dostupna je privatnim A1 postpaid korisnicima od 1. marta 2024. Uz NEO24 & Netflix tarifni paket korisnici dobijaju Netflix Standard do kraja 2024. godine. Pored toga, privatni korisnici uz bilo koju postpaid tarifu (osim Sigurica tarife) mogu aktivirati Netflix dodatke preko Moj A1 u svakom trenutku.



Više detalja na Netflix stranici


Preuzmite obaveštenje o obradi podataka o ličnosti - pružanje „Netflix“ usluge

Obaveštenje o povlačenju A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka iz ponude A1 Srbija doo Beograd

 

28.02.2024.

 

Počev od 01.03.2024. višekratni tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju privatnim i poslovnim korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.

Svim postojećim korisnicima A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka, odnosno korisnicima koji zaključno sa 29.02.2024. aktiviraju neki od ovih tarifnih dodataka (uključujući i korisnike koji koriste navedene tarifne dodatke bez naplate pretplate tokom promo perioda od 30, odnosno 90 dana nakon prve aktivacije dodatka) biće omogućeno dalje korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family usluge sve dok ne otkažu dodatak, a najkasnije još 24 meseca računajući od 29.02.2024, tj. najkasnije do 28.02.2026, kada će definitivno biti prekinuto pružanje Deezer usluge svim korisnicima A1 Srbija doo Beograd. Ukoliko korisnik otkaže korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium ili A1 Xplore Music by Deezer Family dodatka pre 28.02.2026, ponovna aktivacija dodataka neće biti moguća.

Obaveštenje - Osobama s invaliditetom lakši pristup i efikasnija usluga na prodajnim mestima A1 Srbija

 

08.02.2024.

 

U nameri da osobama s invaliditetom omogući lakši pristup prodajnim mestima i efikasniju i udobniju uslugu, kompanija A1 Srbija implementirala je Inclusio sistem u poslovnicama širom Srbije.

Pomoću ove inovativne aplikacije korisnici mogu da najave svoj dolazak zaposlenima na prodajnom mestu i vrstu asistencije koja im je potrebna. Zaposleni, koji su prošli odgovarajuću obuku, će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu prioritetno usluženi.

„Inclusio je inovacija sa globalnim potencijalom, a ponosni smo na činjenicu što je, zahvaljujući kompanijama kao što je A1, ovakav servis prvo postao dostupan u našoj zemlji. Sledeći korak je tržište Evropske unije, u misiji da se osobma sa invaliditetom olakša svakodnevica i omogući da potrebnu pomoć dobiju bez prethodnih fizičkih i komunikacionih barijera.“ – izjavio je Bojan Martinović, osnivač i direktor Inclusio.

Ovaj korak dolazi posle uspešno sprovedenog pilot projekta čiji je cilj unapređenje iskustva osoba sa invaliditetom u pristupu prodajnim mestima i obavljanju svakodnevnih zadataka.

„Naša misija je da kontinuirano radimo na unapređenju naših servisa kako bismo omogućili svim korisnicima, bez izuzetka, uslugu na najvišem nivou. Uvođenje Inclusio sistema je korak napred u ostvarivanju toga, i ujedno potvrda naše dugoročne posvećenosti inkluziji i društveno odgovornom poslovanju“ – izjavila je Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija.

Obaveštenje - Gašenje Hopster servisa

 

30.01.2024.

 

Od 29.02.2024. Hopster servis više neće biti deo A1 ponude. Svim korisnicima koji imaju aktiviran Hopster dodatak na broju isti će biti deaktiviran 29.2.2024.

Obaveštenje - Upozoravamo na SMS prevaru

 

15.01.2024.

 

Poslednjih nedelja primetili smo pojačan broj SMS prevara (smishing) koje obaveštavaju o prispeću navodne pošiljke i pozivaju građane da ostave lične podatke. Savetujemo ti da ne otvaraš link iz SMS-a i ne ostavljaš svoje lične podatke, da ne bi došlo do zloupotrebe i ugrožavanja tvoje privatnosti.

Kada se susretneš sa porukom za koju sumnjaš da je smishishing, obrati pažnju na sledeće stvari:


  • - Lažno predstavljanje - na prvi pogled prepoznaješ brend ili organizaciju, ali pogledaj bolje - razlika često bude jedno slovo ili znak.
  • - Čuvaj se hitnosti - komunikacija često ima urgentan ton i poziva na brzu reakciju, nemoj kliknuti impulsivno
  • - Link koji vodi na nebezbedan sajt - je često deo mamca, i pozvaće te da posetiš web lokaciju na kojoj će se tražiti tvoji podaci. Ne ostavljaj ih
  • - Gramatički neispravna poruka - puno gramatičkih grešaka, pogrešni padeži i slično treba odmah da te navedu na sumnju.
  • - Ukoliko na telefonu u SMS aplikaciji imaš opciju za prijavu poruke (Report this message) savetujemo da to uradiš kao i da blokiraš broj sa kog je poruka poslata (block this number).



Da saznaš još više o digitalnoj bezbednosti, poseti Kutak za bezbedan net.

Obaveštenje - novi Pravilnik o Registru Ne zovi

 

05.01.2024.

 

Dana 05.01.2024. godine je stupio na snagu Pravilnik o registru potrošača koji ne žele primati pozive i/ili poruke u okviru promocije i/ili prodaje telefonom (Registar NE ZOVI). Korisnici A1 Srbija mogu izvršiti upis u Registar NE ZOVI na prodajnim mestima A1 Srbija, popunjavanjem zahteva na propisanom obrascu.

Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti – Registar potrošača koji ne žele primati pozive i/ili poruke u okviru promocije i/ili prodaje telefonom - Registar „NE ZOVI“

Obrazac Registar NE ZOVI

Obaveštenje - novo pozicioniranje osnovnih TV kanala javnog medijskog servisa

 

26.12.2023.

 

A1 Srbija, postupajući u skladu sa obavezama utvrđenim novim Zakonom o elektronskim medijima, izvršio je novo pozicioniranje osnovnih TV kanala javnog medijskog servisa. S tim u vezi, kao i do sada, na prvoj i drugoj poziciji nalaze se kanali RTS1 i RTS2, dok će od 26. decembra 2023. godine na trećoj i četvrtoj poziciji kanali biti RTV1 i RTV2, a na petoj poziciji će se nalaziti kanal PRVA TV. Hvala na razumevanju.

Novi A1 Cenovnik usluga

 

15.11.2023.

 

Novi A1 Cenovnik usluga stupa na snagu 15. decembra 2023. godine na osnovu kojih će korisnici A1 Srbija mreže moći da koriste veće količine prenosa podataka iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana. Izmene su napravljene u skladu sa pravilima koji regulišu RLAH (Roam Like at Home) model potrošnje. Za detaljnije informacije posetite stranu a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/cenovnici_i_opsti_uslovi.

Planirani radovi na sistemu
28.10.2023.

Od 28. oktobra spovode se radovi na održavanju sistema u toku kojih će određeni servisi privremeno ili povremeno biti nedostupni.

Važno je da znaš da će tokom radova normalno raditi internet saobraćaj, odlazni i dolazni pozivi, kao i slanje i primanje SMS poruka.



Šta nije dostupno POSTPAID korisnicima?

U toku radova privremeno mogu biti nedostupne sledeće usluge:

  • - Moj A1 aplikacija
  • - Provera stanja
  • - Aktivacija dodataka
  • - Plaćanje računa na A1 prodajnim mestima i putem A1 veb-sajta
  • - Reaktivacija broja
  • - Online prodavnica
  • - Prenos broja u A1 mrežu

U toku radova račune možeš da plaćaš u pošti ili banci, a naši savetnici na prodajnim mestima dostupni su ti sve vreme za bilo koju vrstu podrške.



Šta nije dostupno PREPAID korisnicima?

U toku radova privremeno mogu biti nedostupne sledeće usluge:

  • - Moj A1 aplikacija
  • - Dopuna kredita
  • - Obnova i aktivacija mesečnih planova i dodataka
  • - Provera stanja
  • - SOS kredit
  • - Aktivacija novog Prepaid broja

Ako imas kredit, aktivan Mesečni plan ili dodatak, možeš normalno da koristiš internet saobraćaj, minute i poruke.



Online prodavnica je privremeno zatvorena

Za vreme radova, online kupovina na A1 veb-sajtu nije dostupna.



Plaćanje parkinga i gradskog prevoza

Plaćanje parkinga putem SMS poruke neće biti dostupno 30.10. u periodu od ponoći do 7 ujutru.

U istom intervalu neće biti dostupna ni SMS kupovina Beograd Plus karata za gradski prevoz.



Dopuna obaveštenja:

Plaćanje parkinga i gradskog prevoza je ponovo dostupno od 9 časova.



Očekivano vreme završetka radova je 31.oktobar.



Preuzmi obavestenje o radovima

A1 Srbija počinje izgradnju svoje optičke infrastrukture kako bi korisnicima pružila i fiksne usluge

 

26.09.2023.

 

Posle 16 godina poslovanja u Srbiji, investiranja u mobilnu mrežu i optičku infrastrukturu za povezivanje baznih stanica, kompanija A1 Srbija ubrzava izgradnju vlastite optičke mreže sa ciljem da korisnicima od 2024. pruži i fiksne servise i usluge.

Kao kompanija koja je posvećena razvoju i implementaciji tehnologija najnovije generacije, A1 Srbija ulazi u program izgradnje lokalne vlastite optičke mreže u FTTH (Fiber to the Home) arhitekturi. Pripremni radovi na terenu, kao i akvizicija i pribavljanje potrebnih saglasnosti stanovništva počinju tokom leta, pretežno u Beogradu, Kragujevcu i Nišu. Prvim korisnicima fiksni servisi i usluge kroz ovu dodatnu opciju biće dostupni od 2024.

Od dolaska A1 brenda na domaće tržište, kompanija sprovodi pojačana ulaganja u kvalitet i razvoj infrastrukture. Pored izgrađenih preko 300km sopstvene optičke mreže, A1 Srbija je nedavno postao vlasnik preko 850 km telekomunikacionih cevi za polaganje optičkog kabla, zahvaljujući ugovoru sa kompanijom Conexio. Na ovaj način, A1 ima značajnu optičku infrastrukturu za povezivanje sopstvenih elemenata mreže, za međunarodno povezivanje sa ostalim članicama A1 Grupe, kao i sa drugim operatorima.

”Optičke i mobilne mreže nove generacije, poput 5G za koji je A1 Srbija potpuno spreman i željno očekuje aukciju, treba da podrže mnoge savremene trendove koji su tu ili dolaze velikom brzinom, ali i rastuće potrebe naših korisnika i tržišta. Sve su intenzivniji digitalizacija i automatizacija, razvijaju se novi internet servisi i usluge zahvaljujući povezivanju uređaja. Očekuje se sve veće integrisanje ovih mreža što otvara mogućnosti za nove načine pružanja usluga, nove aplikacije i partnerstva” – poručuju iz A1 Srbija.

Obaveštenje - Gašenje usluge Važan broj

 

23.06.2023.

 

Od 01.08.2023 usluga Važan broj više neće biti deo A1 ponude. Svim korisnicima koji je trenutno imaju na broju ista će biti deaktivirana 01.08.2023. Besplatan dodatak Važan broj je podrazumevao:

  • Besplatne minute u A1 mreži u nacionalnom saobraćaju između dva povezana broja;
  • Besplatne poruke u A1 mreži u nacionalnom saobraćaju između dva povezana broja.

Obaveštenje - Od oktobra niže cene internet saobraćaja u romingu između Zapadnog Balkana i EU

 

08.05.2023.

 

A1 Srbija i 37 telekomunikacionih operatora iz Evropske unije i Zapadnog Balkana učinili su cene usluge internet saobraćaja pristupačnijim za građane i preduzeća oba regiona. Operatori su dogovorili maksimalne nivoe maloprodajnih cena za period od oktobra 2023. do 2028. godine, tako da će maksimalna cena za 1 gigabajt (GB) prenosa podataka u romingu iznositi 18 evra od 1. oktobra 2023. godine, 14 evra od 2026. godine i 9 evra od 2028. godine. Operatori su se obavezali da korisnicima omoguće ponudu ili paket koji će odgovarati ovim uslovima u pomenutom periodu.

Kao kompanija koja je posvećena stvaranju uslova da građani i privreda imaju dobrobit od znatno nižih naknada za data (internet) saobraćaj u romingu, A1 Srbija je za svoje korisnike već omogućila cene koje su, u zavisnosti od roming dodatka, odnosno tarifnog paketa - i niže od dogovorenih. Namera je da se usluga prenosa podataka krajnjim korisnicima obezbedi po pristupačnijoj ceni čime bi se dodatno učvrstile međusobne veze Zapadnog Balkana i EU, i podstakle poslovne, kulturne, turističke i saradnje u drugim oblastima.

Dogovor koji su postigli operatori dolazi posle potpisivanja u Tirani Deklaracije o smanjenju cena internet saobraćaja za korisnike zemalja EU i zemalja regiona Zapadnog Balkana. Ova Deklaracija je rezultat angažovanja telekomunikacionih operatora Evropske unije i regiona Zapadnog Balkana uz podršku Saveta za regionalnu saradnju (RCC) i Evropske komisije Saveta Evrope. Pozivaju se svi telekomunikacioni operatori, koji do sada nisu uzeli učešće, da se pridruže inicijativi.

Obaveštenje - Lažna nagradna igra!

 

07.02.2023.

 

A1 Srbija u ovom trenutku ne organizuje nijednu nagradnu aktivaciju i ne stoji iza nagradne igre koja ovih dana kruži internetom i društvenim mrežama. Zbog toga apelujemo na korisnike da ne popunjavaju ovu i slične ankete, kako njihovi lični podaci ne bi bili zloupotrebljeni i kako ne bi ugrozili svoju privatnost. Sve nagradne aktivacije koje naša kompanija bude organizovala ubuduće, naći će se na zvaničnoj adresi.

Obaveštenje o promeni cene usluge A1 Xplore Music by Deezer od 1.3.2023.

 

30.01.2023.

 

Od 1.3.2023. godine stupa na snagu povećanje cene A1 Xplore Music by Deezer višekratnih dodataka. Nova cena u iznosu od 539 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Premium i 879 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Family primenjivaće se za sve nove korisnike koji nakon 1.3.2023. godine aktiviraju navedene Deezer dodatke, kao i za sve korisnike kojima se period bez naplate Deezer usluge uz tarifni paket završava nakon 1.3.2023. godine.


Korisnicima koji pre 1.3.2023. godine aktiviraju A1 Xplore Music by Deezer Premium ili A1 Xplore Music by Deezer Family višekratni dodatak, isti će nastaviti da se naplaćuje svakog meseca po nepromenjenoj ceni od 499 dinara za Deezer Premium, odnosno 799 dinara za Deezer Family, sve dok ne deaktiviraju dodatak, što mogu učiniti u svakom trenutku u skladu sa odredbama Opštih uslova. Ukoliko Pretplatnik želi da nastavi korišćenje Deezer usluge nakon deaktivacije, potrebno je da ponovo aktivira uslugu po ceni iz važećeg cenovnika. Za svaku narednu aktivaciju Deezer usluge naplaćuje se mesečna pretplata za korišćenje Deezer usluge po važećem A1 cenovniku što počev od 1.3.2023. iznosi 539 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Premium dodatak i 879 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Family dodatak, sve do deaktivacije Deezer usluge. U slučaju deaktivacije Deezer usluge pre isteka obračunskog ciklusa, mesečna pretplata za korišćenje usluge u tom obračunskom ciklusu će biti obračunata srazmerno broju dana tokom kojih je Pretplatnik koristio Deezer uslugu.

Obaveštenje

 

25.01.2023.

 

Od 26. februara 2023. u ponudi A1 više neće biti dostupni sledeći tarifni portfoliji:

  • Za korisnike fizička lica (privatni korisnici):

NOVA tarife (2015), NEO i KLASIK tarife (2017), KLASIK i NEO tarife (2019), Kućni Net (2016), KućniNet (2018), Vip Online (2013)  i Vip Online (2016), (u daljem tekstu označeno kao: ,,Stari tarifni paketi”).

  • Za korisnike pravna lica (poslovne korisnike):

NOVA tarife (2015), NEO i KLASIK tarife (2017), KLASIK i NEO tarife (2019), BizPartner Zauvek (2013), Vip Biz (2014), Kućni Net (2016) i KućniNet (2018), (u daljem tekstu označeno kao: ,,Stari tarifni paketi").

U skladu sa navedenim, počevši od 26. 2. 2023, obustavlja se tarifiranje usluga prema Starim tarifnim paketima, a primenjivaće se tarifiranje prema tarifnim paketima iz aktuelne A1 ponude:

  • U periodu od 26. februara 2023. do 1. maja 2023. godine po isteku obračunskog ciklusa, svi pretplatnici koji koriste Stare tarifne pakete će biti preusmereni na aktuelni tarifni portfolio i SMS porukom će biti obavešteni o tačnom datumu promene tarife 30 dana ranije.
  • Način preusmeravanja na aktuelni tarifni portfolio je naveden na sledećem linku:

Spisak tarifa koje prestaju da se primenjuju od 26.02.2023.


U slučaju da je ugovorna obaveza istekla, pretplatnik ima pravo da osim tarifnog paketa na koji je preusmeren odabere i bilo koji drugi tarifni paket iz aktuelne A1 ponude, koji više odgovara potrebama. 

Ukoliko u roku od 30 dana od dobijanja obaveštenja pretplatnik ne obavesti A1 o tome da se ne slaže sa izmenom tarifnog paketa i da želi raskid ugovora, smatraće se da je pretplatnik saglasan sa izmenom tarifnog paketa i nastavkom ugovornog odnosa.

Pregled Novih tarifnih paketa dostupan je na sledećim linkovima:

Obaveštenje

 

01.12.2022.

 

Novi A1 Cenovnik usluga stupa na snagu 1. januara 2023. godine na osnovu kojih će korisnici A1 Srbija mreže moći da koriste veće količine prenosa podataka iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana. Izmene su napravljene u skladu sa pravilima koji regulišu RLAH (Roam Like at Home) model potrošnje. Za detaljnije informacije posetite stranu https://a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/cenovnici_i_opsti_uslovi.
Obaveštenje

 

01.12.2021.

 

Novi A1 Cenovnik usluga stupa na snagu 1. januara 2022. godine na osnovu kojih će korisnici A1 Srbija mreže moći da koriste veće količine prenosa podataka iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana. Izmene su napravljene u skladu sa pravilima koji regulišu RLAH (Roam Like at Home) model potrošnje. Za detaljnjije informacije posetite stranu https://a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/cenovnici_i_opsti_uslovi.
Govorna pošta - Prestanak rada usluge

 

10.11.2021.  Prestaje se sa pružanjem usluge Govorna pošta.

 

Od decembra, umesto preusmerenja na govornu poštu, svim korisnicima biće aktivna usluga Ko me zvao koja putem SMS poruke dostavlja obaveštenje o propuštenim pozivima. U okviru poruke dobija se informacija o broju telefona sa kojeg je pokušan poziv, kao i datum i vreme poziva.
Korisnicima je takođe na raspolaganju i opcija preusmerenja poziva na drugi telefonski broj.
Obaveštenje

 

04.10.2021.

 

Od 4.10.2021. menja se komercijalni naziv tarifnog paketa Online tarifa u PonesiNet. Sadržaj tarifnog paketa kao i iznos mesečne pretplate ostaju nepromenjeni.
Obaveštenje o promeni tarifnih paketa

 

23.08.2021.

 

Od 01. oktobra 2021. prestajemo da primenjujemo sledeće tarifne pakete:


Smart 150 (2014), Smart 700 (2014), Smart 3000, Standard 100 (u daljem tekstu označeno kao: “Stari tarifni paketi”).

U skladu sa navedenim, počevši od 01. 10 2021, obustavlja se tarifiranje usluga prema Starim tarifnim paketima, a primenjivaće se tarifiranje prema tarifnim paketima iz naše aktuelne ponude:
  • od 01. oktobra 2021. godine po isteku obračunskog ciklusa, svi pretplatnici koji koriste Stare tarifne pakete će biti preusmereni na aktuelni tarifni portfolio uz popust od 200 RSD u prvih 12 meseci.
  • način preusmeravanja na aktuelni tarifni portfolio je naveden niže u tabeli:

 

 

Stari tarifni paket
Smart 150 (2104)
Smart 700 (2014)
Smart 3000
Standard 100
Novi tarifni paket
Klasik
Klasik Plus
Neo Neo
Klasik
Stari tarifni paket
Smart 150 (2104)
Novi tarifni paket
Klasik
Stari tarifni paket
Smart 700 (2014)
Novi tarifni paket
Klasik Plus
Stari tarifni paket
Smart 3000
Novi tarifni paket
Neo Neo
Stari tarifni paket
Standard 100
Novi tarifni paket
Klasik

 

 

Pretplatnici imaju pravo da osim tarifnog paketa na koji su preusmereni odaberu i bilo koji drugi tarifni paket iz aktuelne A1 postpaid ponude, ukoliko njihovim potrebama odgovora neki drugi tarifni paket.

 

Ukoliko zaključno sa 30.09.2021. godine ne dobijemo obaveštenje da se ne slažete sa izmenom i da želite raskid ugovora, smatraćemo da ste saglasni sa izmenom i nastavkom saradnje. U tom slučaju ovo obaveštenje smatraće se Aneksom ugovora.

 

Pregled Novih tarifnih paketa možeš da pogledaš na sledećim linkovima:

 

Klasik NEO NEO NEOSigurica
Obaveštenje

 

02.07.2021.

 

Počevši od 03.08.2021. "Super prepaid" opcije neće biti dostupne za aktivaciju. Opcije aktivirane pre 03.08.2021. vazice do datuma njihovog isteka. Korisnicima će na raspolaganju biti aktuelna ponuda Mesečnih planova.
Promene u parametrima elektronske pošte

 

27.06.2021.

 

Kako bismo unapredili bezbednost elektronske pošte korisnika, od 28.06.2021. dolazi do promena u parametrima za podešavanje slanja elektronske pošte putem platformi kao što su Microsoft Outlook i Mozzila Thunderbird.

Potrebno je da korisnici koji koriste outgoing SMTP port 25 izvrše izmenu u podešavanjima kako bi im e-mail komunikacija nesmetano funkcionisala. Promenom broja porta u svom programu za elektronsku poštu sa 25 na port 587 ili 465 poteškoća sa slanjem e-mail pošte će biti otklonjena.

Uputstvo za jednostavnu izmenu konfiguracije se nalazi na sledećem linku.
Obaveštenje

 

18.06.2021.

 

A1 Srbija omogućiće korisnicima niže cene roaming usluga tokom boravka u Grčkoj od 1. jula 2021. godine, na osnovu Memoranduma potpisanog između Ministarstva za digitalnu upravu Republike Grčke i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, kao i preporuke Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL). Informacije o sniženim cenama uskoro će biti dostupne.
Obaveštenje

 

01.06.2021.

 

Izmene Opštih uslova o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne komunikacione mreže A1 Srbija d.o.o. objavljene su 1. juna 2021. i stupaju na snagu 1. jula 2021. kada kreće primena sledeće faze RLAH (Roam Like at Home) modela u regionu Zapadnog Balkana. Od navedenog datuma, saobraćaj će se obračunavati na osnovu pravila o primeni politike primerenog korišćenja. Operatori javnih mobilnih komunikacionih mreža mogu primenjivati ovo pravilo na potrošnju regulisanih maloprodajnih usluga rominga, koje se pružaju prema važećim domaćim maloprodajnim cenama. U skladu s tim, A1 Srbija će korisnicima omogućiti adekvatnu upotrebu nacionalnih tarifa i dodataka u regionu Zapadnog Balkana.

 

Informacije o cenama i načinu obračuna saobraćaja u zavisnosti od tarife, biće blagovremeno dostupne.
A1 je stigao!

 

07.04.2021.

 

Dobro došli u svet u kome 1 pravi razliku.

 

Zadovoljstvo nam je da Vas obavestimo da smo kao deo A1 Telekom Austria Group, koja ima više od 25 miliona korisnika u 7 evropskih zemalja, uspešno završili proces rebrendiranja kako bismo na najbolji način preneli vrednosti i standarde Grupe pod čijim okriljem poslujemo.

 

Od 7.4.2021. godine naše novo ime glasi A1 Srbija.

 

Svi postojeći proizvodi se, osim u imenu, neće menjati i biće dostupni u ponudi A1. Usluge koje ste izabrali i ugovori koje smo sklopili ostaju isti. Vaši pretplatnički brojevi, SIM kartice, ruteri i ostala oprema koju koristite takođe se ne menjaju.

 

A1 Srbija kroz inovativna rešenja i usluge zajedno sa korisnicima kreira kvalitetniji život u digitalnoj eri, pružajući im najbolje korisničko iskustvo. Kao internacionalni operater, donosimo najbolje poslovne prakse i rešenja i za Vaš biznis.

 

Verujemo da svaki pojedinac ima moć da napravi velike promene i da zajedno možemo da učinimo svet boljim mestom. Posvećeni ljudima i društvu u celini, posvećeni smo sveukupnom razvoju lokalnih zajednica i očuvanju životne sredine.

 

Uz Vašu podršku nastavljamo da pomeramo granice i menjamo tržište nabolje.

 

Vaš A1